گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

فرست کلاس

  فرست کلاس چه مزایای نسبت به دیگر کلاس های پروازی دارد؟ فرست کلاس از مجلل ترین کلاس های پروازی محسوب می شود البته بلیط آن نیز از گرانترین بلیط های هواپیما تلقی می شود. 


 فرست کلاس چه مزایای نسبت به دیگر کلاس های پروازی دارد؟ فرست کلاس از مجلل ترین کلاس های پروازی محسوب می شود البته بلیط آن نیز از گرانترین بلیط های هواپیما تلقی می شود. 

امکانات فرست کلاس

باید بدانید صندلی های پرواز فرست کلاس حداکثر به 20 صندلی می رسند، با این وجود که تعداد صندلی های کمی در این کلاس تعریف شده فاصله بین صندلی های نیز زیاد بوده که جهت حفظ حریم شخصی در آن رعایت شده است. صندلی مجلل و بزرگی که هر کدام سیستم صوتی و تصویری مجزایی را دارند.

صندلی های فرست کلاس بصورت تک نفره و مبله هستند، که اتاقک مانند و به نوعی خصوصی تلقی می شوند. این صندلی ها قابلیت تخت خواب شو را دارند و اماکاناتی از قبیل تلویزیون خصوصی ، لپ تاپ ، سرویس های اینترنی ماهواره ای، صندلی های اتوماتیک با قابلیت تنظیم زیرپا، پشت و پشتی سر بسیار انعطاف پذیر،سرویس بهداشتی جدا هستند.

غذا در فرست کلاس به صورت گرم سرو می شود و مسافران می تواند نوع غذای خود را از منو غذایی انتخاب کنند که این غذا ها از کیفیت بالای برخوردار هستند. 

انتقال مسافران به هواپیما در این کلاس به صورت جداگانه که همراه با ترانسفر هستند و در فرودگاه نیز برای کلاس کانتر پذیرش جداگانه ای تعریف شده است که برای دریافت کارت بلیط در اولویت قرار دارند. جالب است بدانید مسافران فرست کلاس هنگام پیاده شدن نیز اولین مسافرانی هستند که از هواپیما خارج می شوند.

باید بدانید که مسافران این کلاس مجلل با وجود گرانترین قیمت بلیط هواپیما را دارند از سرمایه داران هستند و حتی علاوه بر همه ی امکانات ذکر شده در یک کابین جدا برایشان اتاق جلسات و یک یا چند لابی خصوصی هم در نظر گرفته شده است.

نکته : امکانات کلاس های پروازی در ایرلاین های مختلف، متفاوت هستند و هر کدام به نحوی برای کلاس مورد نظر خود امکاناتی برای رفاه مسافران در نظر گرفته اند.

بلیط فرست کلاس

هنگامی که می خواهید بلیط هواپیما چه بلیط چارتر چه بلیط سیستمی تهیه کنید قبل از رزرو بلیط به نوع کلاس پروازی آن دقت کنید. اگر از سایت تیک تریپ خرید می کنید می توانید در نمایش جستجوهای خود را فیلتر کنید که یکی از فیلتر ها نمایش کلاس های پروازی مختلف است. هرچند در پروازهای داخلی تنها از پرواز اکونومی و بیزینس کلاس مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.