گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

سامانه خرید بلیط هواپیما تیک تریپ

تیک تریپ سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل با محیطی کاربر پسند و مدرن و در عین حال ساده در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات از قبیل خرید بلیط پروازهای داخلی ، رزرو و خرید پروازهای خارجی ( بلیط سیستمی ،بلیط چارتر (بلیط ارزان هواپیما) ) ، رزرو هتل در اکثر نقاط جهان و استرداد آنلاین پروازهای داخلی پا به عرصه ارائه خدمات آنلاین گردشگری با بهره گیری از یک دهه پشتوانه موفق شرکت کیانا سیر ابریشم گذاشته است. با سامانه جستجوی بلیط هواپیما تیک تریپ اعم از بلیط سیستمی و بلیط چارتر در انواع کلاسهای پروازی فرست کلاس ،بیزینس کلاس و اکونومی کلاس دیگر نیاز به رفتن به آژانس های مسافرتی نیست که روند و برنامه ریزی مسافرت شما را با اتفاقات روزمره و پر استرس و وقت گیر و البته هزینه بر و خسته کننده رقم بزنند. تنها با دسترسی به اینترنت می توانید برنامه ریزی سفرتان را مطمئن و با امکان انتخاب و مقایسه، بررسی مسیرهای پروازی و یا حتی تغییر در برنامه سفر و لغو آن در کمترین زمان انجام دهید. با طی کردن مراحل خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل بصورت اینترنتی علاوه برسرعت بخشیدن و کاهش هزینه های جانبی از رفت و آمد های غیر ضروری ، اتلاف وقت ، ایجاد ترافیک و آلودگی هوا هم جلوگیری کرده اید.

در هنگام خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل در صورت نیاز به راهنمایی، می توانید به صفحه راهنمای خرید مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. تیم پشتیبانی تیک تریپ 24 ساعت در صورت بروز هرگونه اختلال و مشکل ایجاد شده در مراحل خرید در کنار شما خواهد بود. در صورت لغو پرواز و کنسلی آن میتوانید بصورت آنلاین بلیط پرواز های سیستمی خود را استرداد نمایید و البته استرداد بلیط های چارتر نیز طبق قوانین چارتر کننده در صورت امکان انجام خواهد شد.

ما براین باوریم که سفری در کمال آرامش و اطمینان را برای مسافران ایجاد و تا پایان سفر پشتیبان و همراه شما باشیم. با ما همسفر لحظات خوش زندگی باشید .

نکات مهم در انتخاب مقصد سفر

 قبل از اینکه مقصد سفرتان را انتخاب کنید بهترین کار این است که فهرستی از مقاصدی را که دوست دارید انتخاب کنید. و در انتخاب مقصد نکات زیر را در نظر بگیرد.

هدف و خواسته های شما از انتخاب مقصد سفر

هدف و خواسته ای که از سفر پیش رو دارید را انتخاب کنید؟

علایق سفر

نگاهی به علایق تان بیندازید و فهرستی از چیزهای که لذت می برید را بردارید. این فهرست می تواند علایق ورزشی ، فرهنگی ، طبیعت و … باشد. گزینه ای که بیشتر ترجیح می دهید را در اولویت فهرستان قرار بدهید. با اینکار می توانید در سفر می خواهید استراحت کنید یا دست به کارهای بزنید که اولین بار است تجربه می کنید. یا اینکه ترجیح می دهید در محیطی آرام قرار بگیرید یا نه؟

ادامه مطلب ...

ویزای توریستی مالزی

  

ویزای توریستی مالزی


اگر قصد سفر به مالزی را دارید با روش های اخذ ویزای توریستی مالزی و انواع ویزای این کشور همچنین مدارک مورد نیاز برای گرفتم ویزای توریستی مالزی با تیک تریپ همراه باشید.

مالزی یکی از زیباترین کشور های شرق آسیا است که با وجود جاذبه های متنوع یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران است. پایتخت مالزی شهر کوالالامپور یکی از شهرهای مدرن و زیبای کشور مالزی است. باید بدانید که مالزی نیز همانند دیگر شهرهای جهان قوانین خاصی را برای ورود گرشگران برای اخذ ویزای این کشور در نظر گرفته است.

ادامه مطلب ...

ویزای عمان

اگر قصد سفر به کشور عمان را دارید باید ویزای این کشور را تهیه کنید باید بدانید که ویزای عمان بصورت روادید فرودگاهی برای اتباع ایرانی موافقت شده که روادید عمان را یک ماهه داده می شود. در ادامه با شرایط اخذ ویزای عمان و انواع ویزای عمان با تیک تریپهمراه باشید.

ادامه مطلب ...

نکات مهم سفر به استانبول

 

نکات مهم سفر به استانبول

استانبول شهری بزرگ با جمعیتی حدود 14 میلیون نفر می باشد که وسعت آن کم از دیگر پایتخت های اروپایی نبوده اما در قیاس با دیگر شهرهای اروپا ارزان تر است، با یک برنامه ریزی در هزینه و وقت می توانید از تمامی زیبایی های استانبول لذت ببرید.

ادامه مطلب ...