گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

زیباترین جاده های ایران

جاده اسالم به خلخال

این جاده فوق العاده زیبا همانند بهشتی بروی زمین است, درفصل تابستان یکی از رویایی ترین جاده های ایران محسوب می شود و یکی از زیباترین جاذبه گردشگری در ایران است. در سفر به استان گیلان رانندگی در این جاده را تجربه کنید. این جاده در 70 کیلومتری شهر اسالم شروع می شود و به شهر خلخال استان اردبیل می رسد.

گردنه حیران

حیران روستایی ییلاقی در شهرستان آستارا استان گیلان و مسیر گردنه حیران میان آستارا و اردبیل قرار دارد، این جاده زیبا با وجود اینکه ارتفاع زیادی ندارد اما در بیشتر ماه های سال در مه غرق شده است و علت وجود مه در این گردنه رطوبت دریایی کاسپین است.

جاده چالوس

جاده چالوس یکی از محبوب ترین و زیباترین جاده های ایران است جاده چالوس یکی از مهم ترین جاده های دسترسی به شمال کشور است این جاده به اندازه ای زیباست که که خود به تنهایی به عنوان جاذبه طبیعی تلقی می شود و از جاذبه های مسیر جاده چالوس می توان به باغ لاله گچسر ،تونل کندوان ،رود چالوس ،سد امیر کبیر ،دهکده یوش و سیاه بیشه اشاره کرد.

جاده عباس آباد به کلاردشت

جاده عباس آباد به کلاردشت یکی از زیباترین جاده های شمال کشور تلقی می شود این جاده زیبا با مناظر دیدنی و سرسبز در بیشتر روزهای سال پوشیده از مه است.

جاده شاهرود به گرگان

جاده شاهرود به گرگان از جمله زیباترین جاده های ایران است که جاده با مسیر پیچ و خم از جنگل توسکستان عبور می کند. که به سمت گرگان میزان این درخت ها کاهش پیدا می کند و درختان ارس دیده می شوند.

منبع : مجله گردشگری

تیک تریپ سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما (بلیط سیستمی و بلیط چارتر ) رزرو هتل در اکثر نقاط جهان و استرداد آنلاین پروازهای داخلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.