گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

بلیط ارزان هواپیما

 بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید و در هزینه های مسافرت صرفه جویی کنید! قبل از اینکه اقدام بخرید کنید با ما همراه باشید تا با برخی از روش های خرید بلیط ارزان هواپیما را بررسی کنیم.

بلیط چارتر

بلیط چارتر را در نظر بگیرید با بررسی آنلاین بلیط هواپیما، بلیط چارتر را حتما چک کنید شرکت های ارائه دهنده این نوع بلیط ها البته در مسیر های پرتردد گاها برای پر کردن صندلی های هواپیما نرخ بلیط را کاهش می دهند.

جستجو کنید

بجای اینکه زمان و وقت خود را در آژانس ها و دفاتر هواپیمایی تلف کنید و در پایان هم با نرخ بالای بلیط مواجه شوید، موبایل خودتان را بردارید و ده ها سایت یا اپلیکیشن ارائه بلیط هواپیما چک و بررسی کنید و بهترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کنید.

شهر های شلوغ

از مسافرت به شهر های شلوغ اجتناب کنید در تعطیلات اکثر مردم سعی می کنند به شهر های خاص بروند حال با جود اینکه این شهر ها شلوغ هستند نرخ هتل ها و بلیط هواپیما نیز افزایش پیدا می کند.

زمان خرید

سعی کنید اول هفته و یا آخر هفته بلیط تهیه نکنید همچنین اول ماه و آخر ماه این روز ها با افزایش تعداد درخواست مواجه می شود که قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش پیدا می کند در برنامه ریزی سفرتان بیشتر دقت کنید.

تعطیلات

هوشمندانه سفر کنید اگر کمی دقت کنید می بینید که اکثر مردم در تعطیلات و ایام خاص برای مسافرت برنامه ریزی می کنند که تعداد درخواست ها افزایش و نرخ بلیط افزایش پیدا می کند اما نتیجه ای که در پایان این روز ها خواهید دید قیمت فوق العاده پایین بلیط هواپیما است. پیشنهاد اگر قصد مسافرت دارید و می خواهید هزینه مسافرت اعم از هتل و بلیط هواپیما را پایین بیاورید، مسافرت در تعطیلات و روزهای خاص را فراموش کنید.

بلیط های لحظه آخری

از تور ها و بلیط های لحظه آخری غافل نشوید این بلیط ها قیمت پایین تری به فروش می رسانند. کافیست قبل از اقدام به خرید سری به سایت آنلاین ارائه دهنده تورهای بلیط های لحظه آخری بزنید.


منبع : مجله گردشگری 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.