گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

رزرو بلیط هواپیما بصورت آنلاین


تنها با دسترسی داشتن به اینترنت (کامپیوتر ، موبایل و …) می توانید با چند کلیک بلیط مقصد مورد نظرتان رزرو کنید و از محل کارتان یا منزلتان خارج نشوید و از اتلاف وقت و صرف هزینه های اضافی در مسیر دفاتر و آژانس های هواپیمایی جلوگیری کنید.

با ورود به سایت ها فروش آنلاین بلیط هواپیما یا اپلیکیشن ها می توانید تمام پرواز ها و زمان و هزینه های مقایسه و اقدام به رزرو بلیط هواپیما بکنید.

در زمان خرید یا رزرو بلیط هواپیما مشخصات و کارت ملی یا گذرنامه تان وارد کنید تا فرایند رزرو بلیط بدون اختلال انجام شود.

همان‌طور که هنگام خرید یا رزرو حضوری بلیط هواپیما متصدی فروش بلیط از شما مشخصات و کارت ملی یا گذرنامه‌تان را می‌خواهد، در رزرو یا خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم باید پیش‌نیازهایی داشته باشید تا بتوانید فرآیند رزرو بلیط را درست و بدون اشکال تکمیل کنید.

نکات مهم 

قبل از اقدام به خرید یا رزرو بلیط هواپیما درباره نوع بلیط و ویژگی های بلیط هواپیما کمی دقت کنید بطور مثال از تفاوت های بلیط چارتر و بلیط سیستمی آگاهی داشته باشید.

هنگام خرید بلیط هواپیما چارتر مشخصات تان را دقیق وارد کنید و در صورت بلیط رفت برگشت تاریخ آن را بیشتر دقت کنید چون در صورتی که بخواهید تغییراتی و یا استرداد انجام دهید این امکان وجود ندارد. تمام فرایند رزرو و همه آنچه گفتیم تنها مربوط به بلیط سیستمی است.

در هنگام رزرو بلیط هواپیما سیستمی شما می توانید تاریخ ، ساعت و مشخصاتان را تغییر دهید. استرداد بلیط را می توانید بصورت آنلاین انجام بدهید اما اگر بخواهید مشخصاتان و تاریخ، ساعت پرواز را تغییر دهید باید تیم پشتیبانی تماس بگیرد تا اپراتور های تیم پشتیبانی برای شما انجام دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.