گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

نکاتی برای خرید بلیط هواپیما در سفرهای نوروزی

1- قیمت بلیط های چارتر و سیستمی

اگر در اواخر اسفند ماه به وب سایت های فروش بلیط هواپیما یا آژانس های هواپیمایی سری زده باشید می بینید که قیمت بلیط چارتر و سیستمی فرق چندی با هم ندارند. و گاها در مسیر های پر تردد آنقدر تقضای برای خردی بلیط بالا می رود که گاه قیمت بلیط چارتر از بلیط های سیستمی گران تر به فروش می رسد. مسیر پرتردد مثل تهران به مشهد و تهران به کیش در اواخر اسفند با قیمت های بالای فروخته می شوند ولی بلعکس این پرواز ها با قیمت پایین تری فروخته می شوند. نتیجه اینکه در اواخر اسفند درگیر تفاوت قیمت بلیط و منتظر پرواز لحظه آخری نباشید.

2- زمان خرید بلیط پرواز های داخلی و خارجی

برای پرواز های داخلی تا یک 1:30 دقیقه قبل از پرواز می توانید بلیط تان را خرید کنید اما برا ی پرواز های خارجی باید 3 ساعت ساعت قبل از پرواز بلیط تان را تهیه کنید توجه کنید که این آخرین مهلت خرید بلیط هواپیما در زمان پرواز خواهد بود و در صورت سفر از قبل برنامه ریزی کنید که به مشکل نخورید.

3- فروش آنلاین بلیط هواپیما در روز های تعطیل

گاهی پیش سفر بدون برنامه ریزی بای تان اتفاق می افتد که مجبور به رفتن آن میشود و تاریخ رفت آن نیز با تعطیلات یکی می شود خب در این مواقع تمام آژانس ها هواپیمایی در روز های تعطیل بسته هستند و رفتن به فرودگاه که آیا در دفاتر فرودگاه بتوانید بلیط تهیه کنید ریسک به شمار می آید که ممکن است بلیط داشته باشند یا نه؟ اما در این مواقع بهترین کار این است که سری به وب سایت فروش آنلاین بزنید و بلیط مقصد مورد نظرتان را تهیه کنید. که این کار علاوه بر اینکه میتوانید راحت بلیط تان را خرید کنید باعث می شود زمان را نیز بخرید و از اتلاف وقت بکاهید.

تیک تریپ سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما (بلیط سیستمی و بلیط چارتر ) رزرو هتل در اکثر نقاط جهان و استرداد آنلاین پروازهای داخلی

منبع : مجله گردشگری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.