گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

انواع کلاس پروازی درهواپیما ها

انواع کلاس پروازی درهواپیما ها

فرست کلس (First Class) در واقع لوکس ترین و گرانترین کلاس پروازی است.در این پرواز تعداد صندلی های محدود است و معمولا تعداد آنها به 20 عدد در یک هواپیما میرسد.

صندلی های فرست کلس با فاصله زیاد از هم یزرگ و راحت هستند که هر کدام دارای تلویزیون و وسایل تفریحی مجزای برای مسافران این کلاس پروازی را دارند.

نوع پذیرایی در این کلاس لوکس تر و مهمانداران نیز با تجربه هستند، جالب است بدانید هنگام سوار شدن به هواپیما نیز در این کلاس متفاوت و مسافران بدون معطلی سوار هواپیما میشوند البته سالن استراحت مجزا و ترانسفر اختصاصی تا هواپیما نیز از دیگر تسهیلاتی است که در اختیار مسافران در این کلاس پرواز قرار می دهند.

کلاس تجاری (Business class) یا بیزینس کلس امکانات قابل توجهی نسبت به کلاس اکونومی دارد همچنین مقدار بار مجاز مسافران بیزنس کلس از مسافران اکونومی نیز بیشتر است.

صندلی های هواپیما در این پرواز، با هم فاصله ی بیشتری به نسبت صندلی های پروازهای اکونومی دارند، پذیرایی در این کلاس معمولا با غذای گرم سرو می شود، و امکانات رفاهی در این کلاس پروازی نیز بیشتر است ، مثلا حوله‌ی گرم، مانیتور و هدفون برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی دارند.

کلاس اکونومی (Economy Class) را میتوان به ارزانترین روش سفر با هواپیما تعریف کرد در این نوع کلاس پروازی امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار نمی دهند، و معمولا به تعدادی محدود روزنامه و مجله تبلیغاتی ختم میشوند. در برخی از ایرلاین ها که پرواز آنها کمتر از دو ساعت است پذیرایی نیز انجام نمیشود و در برخی مواقع برای نوشیدنی یا غذا درخواستی باید مسافران اکونومی پول پرداخت کنند.

در برخی از پروازهای اکونومی مانیتور و و هدفون هم در نظر گرفته شده که مسافران نقش زیادی در تغییر برنامه های آن ندارند.

کلاس اکونومی بیشترین صندلی‌ها هواپیما را به خود اختصاص می‌دهد.

تیک تریپ سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما (بلیط سیستمی و بلیط چارتر ) رزرو هتل در اکثر نقاط جهان و استرداد آنلاین پروازهای داخلی


تیک تریپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.