گردشگری

گردشگری

گردشگری
گردشگری

گردشگری

گردشگری

جاذبه های کیش


پارک آبی کیش یا تم پارک آبی اوشن در بهمن ماه سال 1395 افتتاح گردید و در حال حاضر به عنوان یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش مطرح می باشد .با تیک تریپ همراه باشید
بازی‌های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا (شرکت کانادایی White Water West ) تأمین شده است.
طراحی پارک آبی کیش به گونه ای است که مناسب برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرنی در تمامی سنین در آن رعایت شده است و با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته فراهم شده است.

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید می باشد ، . این ورزش تجربه ای متفاوت و وصف نشدنی می باشد.
قبل از سوار شدن بر فلای بورد به شما 30 دقیقه آموزش می دهند و شما باید بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید.
برای استفاده از این تفریح آبی شما می بایست به کلوپ های دریایی و یا همان مکان هایی که کیبل اسکی کیش قرار دارد مراجعه کنید.

پیست باگی کیش

 پیست باگی کیش شامل 400 متر بوده و میزبان شما در جزیره کیش میباشد .
شما می‌تونین این تفریح‌رو به صورت دسته‌جمعی کنار دوستان یا خانوادتون انجام بدین و اوقات خوشی را بسازید. باگی یا موتورسواری در محیط‌های طبیعی و علی الخصوص کنار ساحل، تجربه ای جالب و هیجان‌انگیز می باشد.
همچنین میتوانید با راهنمایی راهنمایان حرفه ای از مسیری عبور کنید که از چندین جاذبه ی گردشگری مثل کلبه هور , درخت سبز و کشتی یونانی بازدید کنید.

منبع : تیک تریپ

تیک تریپ سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما (بلیط سیستمی و بلیط چارتر ) رزرو هتل در اکثر نقاط جهان و استرداد آنلاین پروازهای داخلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.